مایع ظرفشویی ناتار ظرف هایتان را خوشبو نگه می دارد

لکه‌های روغنی سخت‌ترین حذف هستند و اغلب لکه‌های تیره باقی می‌مانند یا حتی پس از خیساندن باعث تغییر رنگ می‌شوند. با این حال مایع ظرفشویی ناتار که مخصوص از بین بردن چربی است.

ممکن است حتی بهتر از شوینده های معمولی لباسشویی عمل کند. در واقع، مایع ظرفشویی به ویژه در از بین بردن روغن های غذایی موثر است، و آن را به یک درمان لکه ای عالی برای پارچه های لکه دار میز یا پارچه های مبل تبدیل می کند.

مایع ظرفشویی همچنین روی پارچه های ظریف مانند ابریشم و پشم به اندازه کافی ملایم است که به دلیل ترکیب شیمیایی قوی تر، به راحتی توسط مواد شوینده لباسشویی آسیب می بیند.

روش انجام این کار این است که حدود 1 قاشق غذاخوری از مایع ظرفشویی را در 2 تا 3 فنجان آب ولرم حل کنید و با یک پارچه تمیز آغشته به مخلوط به دقت روی لکه بمالید. این کار را تا زمانی تکرار کنید که لکه شروع به ناپدید شدن کند.

مایع

محصولات آرایش مو مانند موم مو و موس را با محلولی سبک از چند قطره مایع ظرفشویی همراه با آب گرم مبارزه کنید.

همچنین می توانید از مایع ظرفشویی به عنوان شامپو استفاده کنید. برای کسانی که با کشک های چرب سر و کار دارند، به سادگی مقداری از مایع ظرفشویی را به اندازه یک سکه روی موهای خود بمالید، کف کنید.

جواهرات ما با استفاده مکرر کثیفی را جمع آوری می کند و در نتیجه لوازم جانبی کدر یا کدر به نظر می رسد. برای صیقل دادن جواهرات در خانه و بازگشت آن به درخشش اولیه، بخش کوچکی از مایع ظرفشویی را با آب مخلوط کنید.

و جواهرات را به مدت 5 تا 10 دقیقه خیس کنید. در صورت لزوم، از مسواک برای پاک کردن لکه های سرسخت استفاده کنید.

مگس‌های میوه جذب میوه‌های تازه می‌شوند و آنها را به آفات مکرر در آشپزخانه تبدیل می‌کند. برای اینکه این مگس های مزاحم را از منبع غذایی خود حذف کنید و از غذا و سلامت خانواده خود محافظت کنید.

3 قطره مایع ظرفشویی را به یک کاسه سرکه اضافه کنید و روی پیشخوان آشپزخانه بگذارید. مگس‌های میوه در این محلول به دام می‌افتند و غرق می‌شوند و از رشد مگس و حمله به میوه شما جلوگیری می‌کنند.

تمیز کردن عینک های مه آلود یا عینک آفتابی می تواند یک چالش باشد. استفاده از مایع ظرفشویی می تواند به از بین بردن اثر انگشت، فیلم و بخار کمک کند تا عینک شما شفاف شود.

یک قطره مایع ظرفشویی را روی لنز بمالید سپس با یک پارچه نرم بدون آبکشی پاک کنید. فیلم از مایع از ظاهر شدن مه جلوگیری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.