پسته نمکی سنجابک از دندان های کودکانتان در برابر کرم خوردگی محافظت می کند

9 فواید پسته برای سلامتی
پسته سرشارپسته نمکی سنجابک از انواع مواد مغذی است و ممکن است به کاهش وزن، سلامت روده، کنترل قند خون و سلامت قلب کمک کند. آنها همچنین همه کاره هستند و می توان از آنها در بسیاری از دستور العمل ها لذت برد.

مغز پسته نه تنها خوشمزه و مفرح برای خوردن است، بلکه بسیار مغذی است.

در واقع، این دانه های خوراکی درخت پسته ورا حاوی چربی های سالم و منبع خوبی از پروتئین، فیبر و آنتی اکسیدان ها هستند (1).

علاوه بر این، آنها حاوی چندین ماده مغذی ضروری هستند و می توانند به کاهش وزن و سلامت قلب و روده کمک کنند.

جالب اینجاست که شواهدی از مصرف پسته را می توان در 300000 سال پیش جستجو کرد. امروزه آنها در بسیاری از غذاها از جمله بستنی و دسر بسیار محبوب هستند.

پسته مملو از مواد مغذی است. پسته بسیار مغذی است.

کاهش شاخص توده بدنی که برای تخمین چربی بدن استفاده می شود. با این حال، بررسی همچنین اشاره کرد که پسته با تغییر وزن بدن یا چربی شکم ارتباطی ندارد .

پسته

مطالعه 24 هفته ای دیگر روی افراد دارای اضافه وزن نشان داد که کسانی که 20 درصد کالری پسته مصرف می کردند 0.6 اینچ (1.5 سانتی متر) بیشتر از کسانی که پسته نمی خورند از دست دادند .

یکی از عواملی که احتمالاً به خواص کاهش وزن پسته کمک می کند این است که محتوای چربی آن ممکن است به طور کامل جذب نشود (22).

در واقع، چندین مطالعه سوء جذب چربی های آجیل را نشان داده اند. این به این دلیل است که بخشی از محتوای چربی آنها در دیواره سلولی آنها گیر کرده و از هضم آن در روده جلوگیری می کند.

علاوه بر این، پسته های بدون پوست برای خوردن آگاهانه خوب هستند، زیرا پوست کندن مغزها زمان می برد و سرعت خوردن را کاهش می دهد. پوسته‌های باقی‌مانده همچنین سرنخ بصری از تعداد آجیل‌هایی که خورده‌اید به شما می‌دهد .

یک مطالعه در سال 2011 نشان داد که افرادی که پسته بدون پوست مصرف می‌کنند، 41 درصد کالری کمتری نسبت به افرادی که پسته پوست‌دار می‌خورند، مصرف می‌کنند.خوردن مغز پسته ممکن است به کاهش وزن کمک کند. پسته‌های بدون پوست به‌ویژه مفید هستند، زیرا خوردن آگاهانه را ترویج می‌کنند.

پسته سرشار از فیبر است و یک وعده حاوی 3 گرم (2) است.

فیبر در سیستم گوارش شما عمدتاً هضم نشده حرکت می کند، و برخی از انواع فیبر توسط باکتری های خوب در روده شما هضم می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.