بادام هندی نمکی خوراکی مورد علاقه یکی از بازیکنان است

همیشه بادام هندی نمکی  که با نام (Anacardium occidentale) نیز شناخته می شود، یک گیاه آب و هوای گرمسیری از خانواده درختان صمغ (Anarcadiaceae) است.

این پرتغالی ها بودند که این گیاه را که زادگاهش برزیل است به دنیا معرفی کردند. متمرکزترین منطقه جهان استوا است. در گذشته، پس از اشغال برزیل توسط پرتغالی ها، ملوانان دانه بادام هندی را به سواحل غرب آفریقا می بردند.

شرایطی که درخت بادام هندی می تواند بیشترین بازدهی را داشته باشد، آب و هوای بارانی و مرطوب مانند اکوادور است. به دلیل شباهت غرب آفریقا به این نوع آب و هوا، بادام هندی در آن سرزمین ها پخش می شود.

از کشورهای غرب آفریقا مانند آنگولا، نامیبیا و گابن به کشورهای شرق آفریقا، کنیا، موزامبیک و تانزانیا گسترش یافت.

امروزه بادام هندی در هند نیز موجود است و هند از نظر تولید بادام هندی یکی از تولیدکنندگان پیشرو در جهان است.

بادام

این آجیل خوشمزه که سالهاست در قفسه ها و بشقاب های آجیل ما وجود دارد، هم به صورت بادام هندی خام و هم به صورت بادام هندی بوداده قابل مصرف است.

این آجیل را که بنا به ذائقه می توان آن را ترجیح داد، در هر زمانی از شبانه روز با لذت مصرف می شود. بادام هندی با طعم چای سنتی ما سازگاری دارد.

در عین حال می توانید با تهیه خمیر بادام هندی با بادام هندی طعم دیگری به صبحانه های خود اضافه کنید. از طرفی آب بادام هندی که در ترکیه زیاد مصرف نمی شود یکی از طعم هایی است که باید امتحان شود.

برای دریافت طعم بادام هندی بو داده یا بادام هندی خام همین حالا خرید کنید.

بادام هندی که یکی از اولین نام هایی است که در مورد آجیل خشک به ذهن خطور می کند، با رشد روی درختان به سفره های ما می آید. این نوع آجیل که طعم لذیذی دارد در واقع میوه ای از درخت بادام هندی است.

درخت بادام هندی یک درخت آب و هوای استوایی همیشه سبز است که دانه بادام هندی و سیب بادام هندی تولید می کند.

درخت بادام هندی به طور متوسط درختی نسبتاً بلند است. این درختان به طور کلی می توانند تا 14 متر رشد کنند.

بدنی بی شکل دارد که شکل یکنواخت ندارد. این درخت که هرگز برگ هایش نمی ریزد در چهار فصل سال س

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.