اویشن کوهی ایلام از سقط جنین جلو گیری می کند

علف هرز شوید و اویشن کوهی ایلام یک گیاه شناخته شده باغی است که اغلب به عنوان ادویه آشپزخانه استفاده می شود. Anethum graveolens یک گیاه یکساله مقاوم بومی مدیترانه و جنوب روسیه است.

یک گیاه معطر، علف هرز شوید اغلب به سوپ های خامه ای، سس ها، دستور العمل های ترشی و سایر غذاهای آشپزی اضافه می شود.

وایکینگ‌ها گیاهی را کشت می‌کردند که به آن «دیلا» یا «تسکین‌دهنده» می‌گفتند که به نوزادان می‌دادند. علف هرز شوید که به راحتی رشد می کند به یک عنصر ضروری در غذاهای سراسر جهان تبدیل شده است.

“دانه شوید” در واقع دانه نیست، بلکه میوه های صاف، بیضی شکل و قهوه ای تیره این گیاه است. اصطلاح “علف هرز شوید” به برگ های سبز (و گاهی اوقات ساقه) گیاه اشاره دارد.

اویشن

دانه شوید و علف هرز شوید دارای ترکیبات شیمیایی متفاوت، کاربردهای متفاوت در پخت و پز و کاربردهای متفاوت در درمان گیاهی هستند.

اگر می خواهید شوید در باغ خود پرورش دهید، برای موفقیت برنامه ریزی کنید. گیاه بالغ هزاران بذر تولید می کند، بیشتر دانه های شوید جوانه می زنند و گیاه می تواند به سایر بسترهای رشد حمله کند.

شوید یک خاک مرطوب و با زهکشی خوب را در آفتاب کامل دوست دارد، اگرچه در بیشتر انواع خاکها رشد می کند. استرس ناشی از گرما یا خشکی باعث بهبود طعم گیاه می شود.

اگر اجازه دهید شوید خود به خود بالا بیاید، بالغ می شود و قبل از اینکه خیار داشته باشید به دانه می رود. اگر می خواهید از شوید در ترشی استفاده کنید، شوید و خیار را همزمان بکارید.

هیچ اقدامات احتیاطی شناخته شده ای وجود ندارد. توصیه می کنیم قبل از استفاده از محصولات گیاهی، به خصوص اگر باردار هستید، شیرده هستید یا هر دارویی مصرف می کنید، با یک پزشک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.

این اطلاعات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصول برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از بیماری در نظر گرفته نشده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.