پیرزنی با لوله پلی اتیلن گازی 90 برا خود عصا درست کرد

لوله کشی گاز یک سیستم لوله کشی در خانه شما است که برای انتقال گاز طبیعی از منبع به طور مستقیم به سیستم گرمایش شما استفاده می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

این سیستم از خطوط انشعابی تشکیل شده است که به هر وسیله در سرتاسر خانه شما می رسد. خطوط انشعاب به خطوط قطره منتهی می شوند، که لوله های عمودی هستند که به دستگاه می افتند.

سیستم های لوله کشی گاز چگونه کار می کنند؟

سیستم های لوله پلی اتیلن گازی 90 برای انتقال گاز طبیعی به فشار متکی هستند. گاز از فشار بالاتر به پایین تر جریان می یابد. پس از استخراج گاز طبیعی، در امتداد یک سیستم لوله مانند بزرگراه حرکت می کند تا به سیستم های توزیعی برسد که گاز را به خانه شما می آورد.

لوله پلی اتیلن گازی 90

گاز از خط توزیع، که در غیر این صورت به عنوان خط اصلی شناخته می شود، به یک خانه یا ساختمان دیگر در یک خط خدمات منتقل می شود، که شرکت گاز طبیعی مسئول نگهداری آن است. مسئولیت کلیه تجهیزات و خطوط گازرسانی در پایین دست این خط خدمات به عهده مشتریان است.

گاز از یک تنظیم کننده فشار عبور می کند تا فشار خود را قبل از ورود به خانه کاهش دهد. وقتی اجاق گاز یا کوره گازی خود را روشن می کنید، فشار گاز کمی بیشتر از فشار هوا می شود، بنابراین گاز از مشعل خارج و به واحد گرمایش جریان می یابد تا آن را مشتعل کند.

میانگین هزینه ملی برای راه اندازی یک خط گاز 550 دلار است ، با قیمت های معمولی از 265 تا 850 دلار یا حدود 20 دلار برای هر فوت خطی. این شامل نیروی کار، مواد، لوله کشی و مجوزها می شود.

هزینه لوله کشی گاز بر اساس پیچیدگی نصب متفاوت است. هزینه نصب بسیار پیچیده می تواند بیش از 1000 دلار باشد. نمونه ای از این موارد زمانی است که لوله ها باید زیر یک راهرو یا سازه موجود نصب شوند.

کارهای ساده ای که مستلزم نصب لوله ها در یک خط مستقیم به طور مستقیم از خط اصلی گاز هستند می توانند تا 200 دلار هزینه داشته باشند.

اگر دستگاه جدیدی مانند آبگرمکن یا کوره اضافه کنید، یا اگر سیستم خود را از برق به گاز طبیعی یا پروپان تبدیل کنید، به خطوط لوله جدید یا توسعه یافته نیاز خواهید داشت.

مجموع هزینه لوله کشی گاز شما به این بستگی دارد که آیا خطوط گاز موجود را در محل خود دارید یا خیر، یا نیاز به نصب خطوط کاملاً جدید دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.