سیب آبگیری زگیل پوستی را درمان می کند

در زیر دستور العمل بسیار ساده ای برای تهیه یک نوشیدنی سالم آورده شده است سیب آبگیری  که می توانید آن را حتی با معده خالی مصرف کنید.

این به شما اطمینان می دهد که مواد مغذی لازم برای شروع روز خود را با انرژی دریافت کنید.آب سیب با دارچین است.

آماده سازی
ابتدا سیب ها را خوب بشویید و 4 قسمت کنید و هسته آن را بردارید. دانه ها را دور بریزید در صورت تمایل می توانید پوست آنها را جدا کنید. اگرچه این مرحله واقعاً ضروری نیست.

سپس تمام مواد را به مخلوط کن بریزید و چند دقیقه آن را تا زمانی که یک نوشیدنی یکدست به دست آورید، بپزید در نهایت در لیوان سرو کنید و از این آب میوه خوشمزه لذت ببرید.

آیا آماده اید از این طراوت طبیعی خوشمزه استفاده کنید؟ ادامه دهید و از آن در یک سبک زندگی سالم لذت ببرید و تمام مزایای آن را بررسی کنید.

سیب

سیب معروف ترین میوه و یکی از قدیمی ترین میوه هاست. ممکن است یکی از اولین میوه هایی باشد که انسان در طبیعت مصرف کرد و از اولین میوه هایی بود.

که آن را پرورش داد. کتاب پیدایش به ما می گوید که قبلاً در بهشت ​​وجود داشت (حوا یک سیب به آدم عرضه کرد). خواه داستان سیب اوا حقیقت داشته باشد یا نه، آنچه حقیقت دارد این است .

که سیب مقدم بر دوران پارینه سنگی است و در این دوره حرکت های مهاجرت انسان آن را در همه جا گسترش داده است.

سیبسیب ها از خاورمیانه به اروپا آمدند و در این قاره بود که به لطف فرهنگ یونانی-رومی تکامل یافتند. هزیود، 800 سال قبل از میلاد. ج قبلاً به سیب اشاره دارد. همچنین اعتقاد بر این است.

که این میوه بومی اروپای شرقی، قفقاز و آسیای مرکزی است.

آنچه مسلم است این است که منشاء درختان سیب وحشی است، اما انسان به زودی آن را پرورش داد و آن را به کمال رساند و در مهاجرت خود به اروپا، آسیا و آفریقا با خود برد.

این رومی ها بودند که بهترین سیب ها را بدست آوردند. در زمان ژولیوس سزار، پیوندی به نام ماتیوس یا ماتو به لطف پیوند بهترین سیب ها را به دست آورد. و او بود که نام سیب را به میوه درخت سیب داد. این تغییر کلمه ” مازانا ” نام لاتین پیوند دهنده است.

رومی ها با مصرف سیب به دنبال جاودانگی بودند. ثروتمندترین ها همیشه یکی از مزرعه سیب در ال بیرزو، لئون.اتاق ها را (با سنگ مرمر) برای نگهداری سیب رزرو می کردند. پلینی این اتاق را پوماریوم می نامد.

قرن ها بعد، وقتی گوجه فرنگی از آمریکا به ایتالیا می رسد، آن را ” pomodoro ” می نامند، یعنی سیب طلایی.

این اسپانیایی ها بودند که میوه سیب را به آمریکا آوردند و آن را در سراسر قاره پخش کردند. انواع جدیدی از درختان سیب به لطف پیوندها در آنجا متولد شدند.

امروزه بیشترین مصرف را دارند. ما آنها را با نام های زیر می شناسیم: گلدن دلیشز ، رد دلیشز، ننه اسمیت (او استرالیایی است).

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.