کمبود سیم جوش استیل ۳۰۸ موجب اعتراضات مردمی شد

از سیم های کشیده نظیر سیم جوش استیل ۳۰۸  نیز برای ساخت اقلام رایج مانند منگنه برای منگنه های کاغذ استفاده می شود. در این حالت، یک سیم بسیار نازک از یک قالب مربعی عبور می‌کند تا شکل نهایی را به دست آورد.

سپس برش داده می شود، خم می شود و در برخی موارد به محصول نهایی تیز می شود. گیره های کاغذ نیز از سیم ساخته شده اند که به شکل کلاسیک خود در آمده اند.

برخی از سیم های گیتار از قطعات سیم فولادی ساخته شده اند سیم ها به قطرها و قدرت های مختلف کشیده می شوند. بانجو و پیانو نیز از سیم استفاده می کنند.

نمونه های دیگر از محصولات فولادی تولید شده از سیم عبارتند از قفسه بندی، نرده، سیم جوش و سوزن سرنگ.

برخی از سیم ها برق را حمل می کنند. این سیم ها اغلب از مس یا آلومینیوم ساخته می شوند.

سیم ها با اندازه های مختلف انواع و مقادیر مختلف برق را حمل می کنند. گیج سیم تعیین می کند که چه مقدار جریان الکتریکی می تواند حمل کند. کابل ها گروهی از سیم ها هستند که در کنار هم قرار گرفته اند.

سیم هایی که برق را حمل می کنند در یک عایق مانند پلاستیک پیچیده می شوند. این عایق از شوک شدن افراد جلوگیری می کند. همچنین اطمینان حاصل می کند که برق به مکان مناسب جریان می یابد.

از سیم برای ساخت جواهرات مانند گوشواره نیز استفاده می شود.

سیم های نقره و طلا با استفاده از فرآیند مشابهی که در بالا توضیح داده شد تشکیل می شوند. با این حال، آنها اغلب با دست ترسیم می شوند و در مقیاس کوچکتر ایجاد می شوند.

اینها تنها چند مورد از روش های متعددی است که ما از سیم استفاده می کنیم. دفعه بعد که رایانه خود را به برق وصل می کنید یا از گیره کاغذ استفاده می کنید، به تمام مراحلی که برای ایجاد آن انجام شده است فکر کنید.

Let’s Talk Science از کار و مشارکت H.L Blachford Ltd. در توسعه این Backgrounder قدردانی می کند.