کفش سفید دخترانه که در روزهای بارانی ورزش میکند

  کفش‌های کتانی Superga 2750 Cotu Classic White یک جفت مینیمالیستی با ظاهری بافت‌دار هستند که برای پوشیدن روزمره عالی هستند.

برخلاف دیگر بوم‌های انتخابی ما، چاک تیلور ، کوتوس کلاهک لاستیکی یا لوله‌کشی رنگی ندارد، بنابراین احساس ظریف‌تر و محدودتر می‌کند و به راحتی می‌تواند با هر ظاهری ترکیب شود.

هم شیک و هم راحت، کفش سفید دخترانه مناسبی برای همه چیز از دویدن گرفته تا حضور در افتتاحیه گالری هنری هستند.

رویه های منعطف برزنتی به شما این امکان را می دهد که راحت و بدون زمان شکستن راه بروید. و رویه دارای خطوط تمیز و همچنین درزهای بلند و ظریفی است که کلاسیک به نظر می رسد و به شکلی جذاب به دور پا می پیچد.

آزمایش‌کنندگان ما گفتند که کفش‌ها با وجود کفی نسبتاً نازک، احساس راحتی می‌کردند و گفتند که پاهایشان بعد از یک روز طولانی درد نمی‌کند.

الکس وان، سرپرست محصول تیم Wirecutter’s Reader Growth گفت: «من عاشق این کفش‌ها هستم. من آن‌ها را برای یک روز با پیاده‌روی زیاد انتخاب نمی‌کنم، اما زمانی که روزهای بسیار طولانی در آن‌ها قرار گرفته‌ام، با مشکل مالیدن، تاول یا ناراحتی مواجه نشده‌ام.»

اعضای پانل همچنین طرفداران رویه‌های پارچه‌ای سوپرگا بودند که به کفش‌ها آنقدر پیتزا می‌دهند که در صفی از کفش‌های کتانی سفید ساده برجسته شوند. کراجسکی که لباس EU 45 می پوشد، گفت: “من کاملاً در مورد آنها وسواس دارم.” ، عملی و جذاب همه جانبه – صرف نظر از اینکه چه چیزی می پوشید.

بافت رویه، تمیز کردن این کفش ها را در مقایسه با سایر جفت های بوم سخت تر می کند.

برای از بین بردن کثیفی و کثیفی، بلاگر مد La Carmina هر کفش ورزشی سفیدی را با یک مسواک قدیمی و آب گرم و صابون پاک می‌کند، اما اگر آنها بی‌نقص به نظر برسند، ناراحت نمی‌شوند.

او گفت: “ارزش این را ندارد که کفش را بچه دار کنیم.” “کفش ها برای پوشیدن هستند. من نگران نگه داشتن آنها در شرایط بکر نیستم.»