پیاز قرمز در میدان تره بار قوای جسمی را بالا می برد

پیاز با نام علمی Allium cepa که به صورت تازه (پیازچه) یا خشک شده در سر (پیاز) آن مصرف می شود از خانواده Liliaceae یا Liliaceae است.

پیاز قرمز که به آن پیاز اسپانیایی یا پیاز بنفش نیز می گویند، نوعی سبزی پیاز است. پیاز قرمز با پوستی قرمز و تقریباً بنفش رنگ و گوشت سفید فیبری قرمز، تصور می شود که بیشترین گونه کشت شده از جنس Allium باشد.

پیاز قرمز در میدان تره بار با طعم بسیار ملایم و شیرین، محبوب ترین نوع پیاز در هند، مدیترانه و خاورمیانه است، اما رایج ترین نوع پیاز در بریتانیا پیاز سفید است.

در حالی که بیشتر کودکان طعم تند و تلخ پیاز را دوست ندارند، بیشتر بزرگسالان به طور مرتب از آن استفاده می کنند. پیاز قرمز دو برابر بیشتر از انواع دیگر پیاز آنتی اکسیدان دارد که آن را به بخشی قدرتمند از رژیم غذایی و سبک زندگی ضد التهابی تبدیل می کند.

پیاز قرمز در میدان تره بار

پیاز قرمز را می توان در سالاد، سوپ داغ و غذاهای روغن زیتون استفاده کرد. کاراملی شدن خوشمزه ای که هنگام تفت دادن اتفاق می افتد به دلیل قند بالای پیاز است.

بنابراین، پیاز قرمز دقیقا برای چه چیزی مفید است، در چه موضوعاتی مفید است؟ این مقاله سعی می‌کند تا فواید پیاز قرمز را برای سلامتی روشن کند و ارزش‌های غذایی آن را در بر بگیرد.

پیاز قرمز انباری از آنتی اکسیدان ها است آنتی اکسیدان ها مهم هستند زیرا با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند.

رادیکال های آزاد (پسماندهای آلی سمی) خطرناک در نظر گرفته می شوند زیرا می توانند DNA را جهش داده و باعث سرطان شوند. به همین دلیل، پیاز قرمز از نظر کورستین، آنتی اکسیدان بسیار ارزشمند است.

آلیسین موجود در پیاز با بیماری های بازسازی کننده و قارچ ها مبارزه می کند. پیاز قرمز حاوی ترکیبی به نام آلیسین است، یک قدرت شفابخش قوی که در همه پیازها و سایر اعضای خانواده آلیوم یافت می شود.

نشان داده شده است که آلیسین باعث تقویت سلامت قلب و عروق، پیشگیری و درمان سرطان و کاهش فشار خون بالا می شود. پیشنهاد می شود که آلیسین به دلیل خواص ضد قارچی آن برای افراد مبتلا به شوره سر نیز مفید باشد.