پوشیدن شلوار جین تنگی که برای سلامتی مردان خطرناک است

شلوار جین تنگ یا «نازک» ممکن است مبل راحتی 8 نفره برای برخی از مردان مد باشد، اما آیا ممکن است بر سلامتی شما تأثیر بگذارد؟ طبق نظرسنجی از 2000 مرد، شلوار جین تنگ می تواند باعث عفونت ادراری، پیچ خوردگی بیضه ها، ضعف مثانه و پیامدهای طولانی مدت سلامتی شود.

دکتر هیلاری جونز، سخنگوی این نظرسنجی، توضیح داد:

مردانی که شلوارهای تنگ یا نامناسب کاپشن خلبانی اصل امریکا می پوشند یا لباس زیری که در اطراف ناحیه کشاله ران محدود کننده است، می توانند به سلامت آنها آسیب بزنند.

پوشیدن لباس های تنگ برای مدت طولانی می تواند منجر به عفونت های دستگاه ادراری شود که منجر به فعالیت بیش از حد مثانه می شود – نوعی ضعف مثانه و همچنین تعداد کم اسپرم و عفونت های قارچی.

شلوار

من چندین مورد از مردان را دیده ام لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز که به دلیل پوشیدن شلوار جین خیلی تنگ، بیضه های خود را پیچانده اند. توصیه من این است که مطمئن شوید فضای زیادی در اطراف ناحیه کشاله ران دارید و شلوار و شلوار شما احساس راحتی می کند تا به هیچ وجه محدود نشوید. لطفا استایل را مقدم بر سلامتی قرار ندهید.»

نتایج این نظرسنجی نشان داد که 50 درصد مردانی که از شلوار جین تنگ رنج می‌برند، ناراحتی در کشاله ران، بیش از 25 درصد از مشکلات مثانه و از هر 5 مرد، 1 نفر دچار پیچ خوردگی بیضه شده‌اند. برخی از مردان می گویند، به همین دلیل شلوار جین خود را آویزان می کنند، اما شلوارهای شما نیز بهتر از این نیست.

یک مطالعه دو ساله توسط انجمن پزشکی شلوار مازراتی مشکی ملی، به رهبری دکتر مارک اولیور منسباخ، به این نتیجه رسید که پوشیدن مداوم شلوار آویزان به شدت بر عملکرد جنسی تأثیر می گذارد.

  • منابع:
    1. The Dangers Of Tight and Sagging Pants
  • تبلیغات: 
    1. پیدا شدن کامپوزیتی از جنس طلا در چین
    2. لنز هوشمندی که شما را در مدت کوتاهی می تواند پولدار کند
    3. تصاویر جالب از اولین قایقی که با چوب ساخته شد
    4. با خوردن عرق ترنجبین جوان شوید