میلگرد حرارتی سقف تیرچه بلوک کارگران را از بی پولی نجات داد

همیشه میلگرد حرارتی سقف تیرچه بلوک در روش تولید میلگرد آلیاژی از نورد سرد که همان خنک کردن فلزات نرم در دمای محیط است استفاده می شود

نورد گرم، این روش نیز برای تولید میلگردهای ترمکس مورد استفاده واقع شده و فولاد نرم و مذاب با عبور از لوله های آب سرد به سرعت خنک شده و شکل می گیرد.

استفاده از میله های بتنی در ساخت و ساز حداقل به قرن ۱۵ میلادی برمی گردد.

به عنوان مثال در قلعه وینسنس (Vincennes) از ۲۵۰۰ متر میله استفاده شده بود در نیمه اول از میلگرد برای پیکربندی برج کج نویانسک (Nevyansk ) روسیه است.

به دستور صنعتگر معروف آکینیفی دمیدف (Akinfiy Demidov ) استفاده شده است چدن مورد استفاده برای میلگرد هنوز از کیفیت بالایی برخوردار است و هیچ گونه خوردگی و زنگ زدگی ندارد.

پیکر برج به وسیله قالب های آهنی که در روی سقف خیمه بسته اند به هم متصل می‌شود .

و به وسیله میله های برقی (که برای اولین بار بود) پوشانده شده است.

اخیراً این تکنیک ها به وسیله جاساز کردن میله های فولادی در بتن بهبود یافته و با تغییر شکل میله ها منجر به اتصال بهتر آن‌ها شده است.

و در نتیجه موجب تولید بتن مسلح در شکل مدرن می‌شوند.

میلگرد
میلگرد های آلیاژ سازی شده و ترمکس ( خنک کاری و برگشت تحت کنترل ) چیست؟قیمت انواع پروفیل صنعتی قیمت میلگرد آجدار میلگرد های آلیاژ سازی شده و ترمکس ( خنک کاری و برگشت تحت کنترل ) چیست؟

فرآیندهای تولید میلگرد در کشورهای پیشرفته جهان به روشهای مختلف می باشد .

در استانداردهای معتبر دنیا برحسب شرایط اقلیمی هر کشور فرآیندهای تولید بطور کاملاً روشن و با لحاظ پارامترهای مختلف تحت کنترل قرار می گیرند :

در کشور ژاپن که از نظر شرایط اقلیمی کشوری زلزله خیز می باشد ، استاندارد ملی آن کشور JIS آنالیز شیمیایی را متناسب با فرآیند تولید ( از روش آلیاژی ) تعریف می نمایند .