موسیر خشک خانگی کوهی جنگلی

یکی از محصولاتی که دارای خاصیت درمانی بسیار بالایی است موسیر خشک خانگی کوهی جنگلی است، این محصول از لحاظ کیفیت دارای درجه بندی می باشد و به صورت درجه یک، درجه دو و درجه سه به تولید می‌رسد. نوع درجه یکی این محصول تولید شده از مواد اولیه مرغوب می باشد و از لحاظ کیفیت در سطح بالایی است و دارای طعم و بوی بی نظیری می باشد.

موسیر دارای کیفیت و خواص درمانی زیادی است این محصول دارای ماندگاری بالایی می باشد و می توان به صورت طولانی از این محصول استفاده کرد و در دمای خشک و غیر مرطوب نگهداری نمود.

موسیر دارای کاربردهای زیادی می باشد و امروزه به عنوان چاشنی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در طبخ انواع غذاها کاربرد دارد. موسیر دارای آنتی اکسیدان زیادی می باشد و مصرف آن برای پیشگیری از انواع سرطان ها در بدن گزینه مفید و مناسبی است. موسیر حاوی مواد مغذی و ویتامین زیادی می باشد و مصرف آن می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.

این محصول مانند سیر ترشی یک ساله دارای فیبر کافی است و مصرف آن برای درمان اختلالات گوارشی و رفع بیماری یبوست و بواسیر گزینه ها حائز اهمیتی به حساب می آید. با مصرف سیر می توان انواع سموم بدن را رفع کرد و عفونت های بدن را از بین برد، موسیر دارای طعم و بوی خاصی است و با استفاده از می توان بوی بد مرغ را از بین برد و یک غذای خوشمزه را نیز تهیه نمود.

موسیر در انواع برند های مختلف و بسته بندی های شکیل در بازار موجود است و به صورت فله ای نیز به فروش می رسد. به دلیل کاربرد های زیادی که امروزه دارد دارای طرفداران زیادی است به همین دلیل تولید آن روز به روز در حال افزایش می باشد و سالیانه حجم زیادی از آن تولید می‌شود و از فروش آن سود زیادی برای تولید کننده و کشور به دست می آید.

قیمت موسیر بستگی به پارامترهای مختلفی دارد هر چه بسته بندی این محصول شکیل تر باشد در بردارنده هزینه بیشتری است به همین دلیل با افزایش قیمت مواجه می‌شود. برندهای معتبر تولید شده از مواد اولیه مرغوب هستند به همین دلیل از لحاظ کیفیت در سطح بالایی می باشند و همین کیفیت بالا باعث افزایش قیمت محصول می گردد.

مصرف کنندگان برای کاهش قیمت موسیر می‌توانند این محصول را به صورت عمده از تولیدی های آن از طریق فضای مجازی خریداری کنند، زیرا تولید کنندگان برای سفارشات عمده تخفیف در نظر می گیرند، همچنین برای راحتی کار مشتریان امکان خرید اینترنتی را به وجود می آورند و محصول را به صورت مستقیم در بازه زمانی کوتاهی تحویل مشتری می دهند.

به همین دلایلی که در قسمت بالا ذکر شد قیمت این محصول متغیر است و در این قسمت قیمت قابل ذکری برای آن نمی‌توان بیان کرد، مصرف‌کنندگان برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول می توانند سایت های اینترنتی را جستجو کند و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایند.

موسیر خشک خانگی کوهی جنگلی

فروش موسیر خشک

فروش موسیر خشک موسیر به صورت تازه و خشک در بازار موجود می باشد. نوع تازه این محصول دارای کیفیت و خواص بسیار زیادی می باشد اما طول ماندگاری کمی دارد به همین دلیل بیشتر تولیدکنندگان برای ماندگاری بیشتر این محصول آن را به صورت حلقه ای و … در می آورند و خشک می نمایند. خشک کردن موسیر دارای مزایای زیادی می باشد با این روش می‌توان به طول عمر و ماندگار موسیر کمک کرد و خاصیت ان به مدت طولانی حفظ نمود.

تولید موسیر خشک به دو روش سنتی و صنعتی می باشد روش سنتی این محصول در منزل انجام می‌گیرد و دارای کیفیت عالی و به صورت ارگانیک می باشد اما تولید و خشک کردن آن زمان‌بر است. امروزه برای خشک کردن موسیر در کارخانه ها اقدام می شود و آن را طی مراحلی مختلف توسط دستگاه‌های کاملا مجهز و مکانیزه بدون دخالت دست خشک می کنند و سپس در انواع بسته بندی های مختلف با درج تاریخ تولید و انقضا و پروانه ساخت، برند تولید کننده بسته بندی کرده و در بازار به فروش می رسانند موسیر خشک به صورت فله ای نیز در بازار موجود است و به فروش می رسد.

موسیر دارای خاصیت های درمانی بالایی است، این محصول دارای کلسیم می باشد و مصرف آن برای پیشگیری از پوکی استخوان و رشد قدی کودکان مناسب و مفید می باشد. دارای فیبر است و مصرف آن برای رفع اختلالات گوارشی توصیه می شود و مانع سرطان روده می گردد مصرف این محصول برای افرادی که چربی خون دارند گزینه مناسبی است و مصرف روزانه یک عدد آن توصیه می شود.

مصرف سیر برای کاهش درد دندان مناسب و مفید است و باعث رفع عفونت دندان نیز می گردد برای تقویت لثه نیز گزینه مناسبی خوب و سالمی به حساب می آید. افردی که بیماری قلبی دارند می توانند به صورت دوره ای از موسیر استفاده کنند و به درمان بیماری خود کمک نمایند. استفاده از این محصول برای بیماران کبد چرب نیر توصیه می شود و بهتر است در لیست تغذیه قرار گرفته شود. برای زیبا سازی پوست و رفع انواع لکه های روی صورت می توان به صورت دوره ای از موسیر استفاده کرد و به مرطوب شدن پوست و جوانسازی آن کمک زیادی کرد.

فروش موسیر خشک و سیر تازه پاک شده در سطح کشور به دو روش حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد. فروش این محصول به روش حضوری به دلیل وجود واسطه ها توصیه نمی شود و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد زیرا باعث اتلاف در زمان و هزینه می گردد و همچنین با افزایش قیمت مواجه است.

فروش این محصول به روش اینترنتی دارای مزایای زیادی است، فروش به این روش واسطه ها را حذف می کند و حذف واسطه ها در کاهش نزولی قیمت این محصول نقش بسزایی دارد. فروشندگان در این سامانه به صورت شبانه روزی فعال هستند و انواع سفارشات مشتریان را پذیرا می باشند برای سفارشات عمده تخفیف در نظر می گیرند، سپس محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه در بازه زمانی کوتاه تحویل مشتری می دهند و رضایت مشتریان را جلب کیفیت محصول خود می نمایند. فروش اینترنتی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد، همچنین هزینه ها را کاهش می دهد.