مغز گردو تواضع که در سینما نقش اصلی را گرفت

یکی  از فواید عالی گردو این است که سرشار از امگا 3 است. گردو یکی از معدود غذاهایی است که سرشار از این ماده است.

 اگر فقط از یک رژیم غذایی گیاهی استفاده می کنید، گردو بهترین منبع امگا 3 شماست.

امگا 3 یک چربی ضروری است که برای فواید متعددی از جمله مبارزه با افسردگی، التهاب، بهبود سلامت چشم، سلامت مغز و بسیاری موارد دیگر باید در رژیم غذایی خود بگنجانید.

وقتی از فواید مغز گردو تواضع برای سلامتی صحبت می کنیم، چگونه می توانیم این مورد را کنار بگذاریم؟!

این آجیل که شبیه مغز انسان است برای این قسمت از بدن بسیار مفید است. مصرف منظم گردو به بهبود حافظه و عملکرد شناختی شما کمک می کند. مواد مغذی موجود در گردو به عملکرد روان شما کمک می کند.

گردو به عملکرد بهتر مغز کمک می کند و همچنین برای کسانی که از آلزایمر رنج می برند عالی است. 

یکی از بهترین فواید خوردن گردو این است که برای قلب شما مفید است. مصرف منظم این آجیل (اخروت) می تواند احتمال ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد. 

مطالعات نشان داده اند که گردو به کاهش فشار خون و همچنین سطح کلسترول کمک می کند. بنابراین، گردو اساسا قلب شما را سالم نگه می دارد. 

برای کاهش احتمال ابتلا به بیماری قلبی، مصرف روزانه چند عدد گردو ایده خوبی است.

یکی دیگر از فواید شگفت انگیز گردو این است که خوردن آن به مدیریت وزن کمک می کند. بنابراین، اگر قصد کاهش وزن یا حفظ آن را دارید، از ریختن چند عدد گردو در دهان خود ابایی نداشته باشید.

مشخص شده است که گردو می تواند اشتهای شما را کنترل کند و از تسلیم شدن در برابر هوس های غذایی ناسالم جلوگیری کند. علاوه بر این، گردو همچنین تمایل دارد شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه دارد. 

بنابراین از پرخوری خوردن غذاهای غیر ضروری جلوگیری می کند. بنابراین، وقتی دلتان می خواهد چیزی میان وعده بخورید، سراغ کمی گردو بروید!