مایع ظرفشویی اوه باعث بلندی قد زرافه ها شد

سوآر تا سال 1916 برای پاکسازی مورد استفاده قرار می گرفت، زمانی که کمبود چربی برای تولید آن در طول جنگ جهانی اول وجود داشت. چون هنوز نیاز به پاکسازی وجود داشت، نسخه های مصنوعی اختراع شد که امروزه به عنوان مواد پاک کننده شناخته می شوند.

همچنین حرکتی به سمت استفاده از مواد شوینده صورت گرفت، زیرا نیاز به پاکسازی وجود داشت که این کار را انجام نداده بود.

در ظاهر آنها، مواد شوینده به محصولات رایج برای تمیز کردن ظروف و لباس تبدیل شده اند. در حالی که بسیاری از مردم هنوز به طور منظم استفاده می‌کردند، در سال 1953، اکثر خانوارها از مواد شوینده استفاده می‌کردند.

مایع ظرفشویی اوه که به عنوان ظرفشویی و ظرفشویی نیز شناخته می شود، یک ماده شوینده است که برای کمک به شستن ظرف استفاده می شود.

این معمولاً یک ترکیب بسیار زیاد از مواد سطحی با پوست ضعیف است، و عمدتاً برای انجام کارهای طبیعی و بزرگ استفاده می شود.

کشش سطحی کاهش یافته آب ظرفشویی و حلالیت بیشتر مواد سطحی مدرن، به آب اجازه می دهد که جریان پیدا کند. با این حال، بیشتر ظروف را نیز با آب خالص می‌شویید تا مطمئن شوید که از شر هر گونه باقیمانده‌ای که می‌تواند بر طعم آن تأثیر بگذارد خلاص شود.

ترکیب رقیق مایع ظرفشویی با آب را می توان برای تولید حباب استفاده کرد. مایع ظرفشویی نیز به صورت خوراکی به عنوان جایگزینی برای مایع ظرفشویی تجویز شده است.

این اغلب معمولاً به عنوان شستن دهان با سوار یا عبارت مشابه دیگر گفته می شود. با این حال، این استفاده خطراتی برای سلامتی به همراه دارد که می‌تواند به خطر بیفتد و در دهه‌های اخیر به‌طور قابل ملاحظه‌ای از بین رفته است.

مایع ظرفشویی نیز به عنوان پاک کننده لکه استفاده شده است.مایع ظرفشویی نیز برای درمان پرندگان مبتلا به ریزش روغن استفاده شده است. همچنین می توان از آن برای ساخت ملات استفاده کرد، زمانی که هیچ چسبنده ای در سایت های ساختمانی موجود نیست.