لباس کار برق اختلالات بویایی را از بین می برد

امروزه تصور صنعتی بدون استفاده از تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی دشوار است. همه جا هست البته اول از همه اینها شرکت های صنعت انرژی هستند.

 بالاخره این سازمان ها هستند که برق تمام صنایع و خانه ها را تامین می کنند. و در تمام زمینه های دیگر تولید، برق ضروری است. بنابراین، همه مشاغل در معرض آسیب هستند.

لباس کار برق برای محافظت در برابر جریان الکتریکی، تجهیزات حفاظتی ویژه، روپوش و کفش ایمنی به کلیه کارکنان شرکت که در حین کار در معرض خطر برق گرفتگی هستند ارائه می شود.

تعدادی الزامات سختگیرانه برای لباس و PPE برای برقکارها وجود دارد. این الزامات در درجه اول مربوط به پارچه ای است که لباس های سرپوش از آن دوخته می شود. مهمترین نکته در مورد این ماده خاصیت محافظتی آن است. 

ترکیب مواد پنبه ای باید حاوی مواد بازدارنده شعله باشد. آنها از سوختن یا ذوب شدن بافت‌های بدن جلوگیری می‌کنند که می‌تواند باعث تشدید جراحات در مواجهه با جریان الکتریکی شود.

کفش ایمنی برقی نیز یک سری الزامات دارد. اول مواد است. در بیشتر موارد، سازندگان چرم طبیعی را انتخاب می کنند. همچنین بسیاری از تولید کنندگان اروپایی وجود دارند که از مواد مصنوعی خاص استفاده می کنند، اما با اشباع های خاصی که از الکتریسیته ساکن جلوگیری می کند. 

این کفش ها دارای برچسب تخلیه الکترواستاتیک (ESD) هستند که خطر تخلیه الکترواستاتیکی را به همراه دارد. و البته باید به کفش های لاستیکی اشاره کرد کفش های روکشی و چکمه های دی الکتریک.

یک نیاز ضروری برای تجهیزات برقکار استفاده از دستکش محافظ، عینک، کلاه ایمنی و کلاه ایمنی است. تمامی این PPE ها نیز بر اساس خطرات احتمالی انتخاب می شوند و دارای علامت های مناسبی هستند که نشان دهنده امکان استفاده در شرایط خاص است.

با توجه به روپوش برقی، نه لباس، نه کفش و نه ابزار نباید دارای عناصر فلزی برای محافظت شخصی باشد و در صورت نیاز به استفاده از آن، باید آن را با مواد ژنتیکی بپوشانید.

بر اساس موارد فوق، می توان نتیجه گرفت که افرادی که در معرض خطر برق گرفتگی هستند باید مجموعه ای از PPE و روپوش طراحی شده برای محافظت در برابر این عوامل تولید مضر برای حداکثر محافظت موثر داشته باشند.

 

بهترین کار این است که روپوش برقی را از یک تامین کننده حرفه ای خریداری کنید که می تواند به شما مشاوره درست بدهد و کیت محافظ مناسب مورد نیاز خود را انتخاب کند.