این تمرین ها و برنامه ها برای راهنمایی و الهام بخشیدن به تمرینات خانگی شما طراحی شده اند. آنها به مبتدی کمک می کنند تا تمرینات با وزن بدن را شروع کنند و به کاربر پیشرفته تر کمک می کنند تا تمرینات خود را به سطح بعدی برسانند.

روال‌های استراحت و ریکاوری به شما کمک می‌کند تا بدنی کاربردی‌تر داشته باشید، قدرت، تحرک و انعطاف‌پذیری را بهبود بخشد و در نتیجه به شما کمک می‌کند که ظاهر و احساس خوبی داشته باشید.

فوم غلتک را زیر یک پا قرار دهید. برای فشار کمتر، یک پا را روی زمین بگذارید و زانو را برای حمایت خم کنید. برای فشار بیشتر، پای دیگر را روی پای پایینی قرار دهید تا احساس شدیدتری داشته باشید.

خود را در پهلوی خود قرار دهید و توپ را درست زیر ران خود قرار دهید. پای دیگر را از سمت خود خم کنید و خود را روی بازوی خود نگه دارید. حالا به آرامی از بالای زانو و به سمت خارج از ران خود بچرخید.

به آرامی بروید و نقاط فشار خود را مشخص کنید و به آرامی توپ را در داخل و اطراف این نواحی فشار دهید. عمیق و آهسته نفس بکشید تا عمیق تر به هم وصل شوید.

تمرین رول فوم و لوله با اعمال فشار موضعی به نواحی انتخابی بدن با استفاده از تکنیک های تجویز شده همانطور که در این کتابچه توضیح داده شده است، کار می کند.

 هنگامی که فشار با غلتک اعمال می شود، غلتک با کمک به افزایش جریان گردش خون در آن ناحیه، آسیب بافت نرم را کاهش می دهد و پویایی حرکت را بهبود می بخشد.

این ایده خوبی است که وقتی در حال فوم رولینگ هستید، با پای برهنه یا بدون کفش بروید تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید و به شما کمک می کند هنگام انجام تمرینات هوشیارتر باشید.

بله، مطالعات نشان داده اند که مزایای تمرین منظم فوم و لوله رول می تواند به کاهش درد مفاصل و کمر کمک کند. همچنین به عنوان یک ابزار عالی برای پیشگیری از آسیب کمک می کند.