فریم عینک طبی دخترانه به پوست شما آبرسانی می کند

برای یافتن بهترین عینک برای فرم صورت خود به دستی نیاز دارید؟ نگران نباشید با راهنمای ما، خواهید دید که یک قاب برای همه وجود دارد و ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تناسب کامل خود را پیدا کنید.

بنابراین هر شکلی که صورت دارید، می توانید مطمئن باشید که فریم عینک طبی دخترانه وجود دارد که فقط برای شما ساخته شده است!

حقیقت در مورد اشکال صورت این است که تقریباً هیچ کس قلب، دایره، مربع یا هر مقوله باریک تعریف شده دیگری نیست. بیشتر صورت ها ترکیبی از چند شکل مختلف هستند چانه های گرد و پیشانی های بلند، ویژگی های زاویه دار، فک های مخروطی و غیره.

تلاش برای انتخاب فقط یک تصویر استوک از یک صف ممکن است غیرممکن به نظر برسد. کاری که باید انجام دهید این است که سعی کنید شکلی را پیدا کنید که بیشتر شبیه شکل شماست.

فریم عینک طبی دخترانه

حتی اگر چانه تان کمی نوک تیزتر از بیضی «معمولی» باشد، یا اگر پیشانی تان کمی پهن تر از مثلث معکوس «معمولی» باشد.

اینها همه فقط دستورالعمل هایی هستند که به شما کمک می کنند تا تعیین کنید چگونه ویژگی های خود را متعادل و تکمیل کنید. قوانین شکست ناپذیر

هنگامی که شکل صورت خود را تشخیص دادید، می توانید بیابید که کدام شکل فریم تعادل طبیعی را برای ویژگی های شما به ارمغان می آورد. این راهنما به شناسایی نوع عینک برای اشکال صورت که ممکن است هنگام مرور محدوده ما در نظر بگیرید، کمک می کند.

فرادی که صورت های بیضی دارند با اکثر فرم های قاب مناسب هستند. صورت با شکل بیضی دارای استخوان گونه های بلندتر و کمی پهن تر است که کمی به سمت پیشانی باریک تر است.

 این شکل صورت بلند و گرد به شما امکان می دهد تقریباً هر سبکی را بسازید به خصوص فریم های بزرگ و پهن.

با فرم صورت بیضی، به راحتی با رنگ، بافت یا شکل قاب عجیب و غریب جسورانه رفتار کنید. مربع، ذوزنقه، لاک پشت و مستطیل امکانات بی پایان هستند! تنها توصیه ما این است که از قاب های باریک و قاب هایی با عناصر طراحی سنگین دوری کنید.

آنها ممکن است کمی طول غیر ضروری به صورت بیضی شما اضافه کنند. اما با توجه به اینکه این جهانی ترین شکل صورت است، با آخرین روندها سرگرم شوید – و به یاد داشته باشید، اینها فقط پیشنهاد هستند! همیشه آن چیزی را بپوشید که به شما بهترین احساس را می دهد.

در مورد عینک آفتابی برای فرم صورت بیضی شما با انتخاب عینک خود لذت ببرید! جرأت داشته باشید که با یک سبک بیانیه‌ای جسورانه رفتار کنید، مانند یک چشم گربه‌ای خشن یا یک جفت خلبان. یا آن را خنک و کلاسیک با ظاهری ساده تر مانند یک قاب D نمادین نگه دارید.