شورت نخی بچه گانه که به صورت رایگان بین زنان باردار اروپا پخش شد

 

یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین تیپ‌های پسرانه در تابستان امسال، شورت و تی‌شرت استوایی است.

ترکیب شورت نخی بچه گانه دشوار نیست و هاوایی مانند هیچ چیز دیگری با تم تابستانی مطابقت دارد. خرید چنین شورت برای پسران نیز آسان است، زیرا این روند برای آنها برای مدت طولانی رشد کرده و ریشه دوانده است.

بهتر است یک تی شرت برای ست یک رنگ، اما با طرح روشن انتخاب کنید. دوچرخه، اسکوتر، اسکیت غلتکی، اسکیت بورد از فعالیت های تابستانی مورد علاقه کودکان هستند.

بنابراین راحتی در لباس به اندازه استایل اهمیت دارد. شورت های مخصوص پسرانه چیزی است که اغلب همه آن را فراموش می کنند، اما می توانند پایه بسیار خوبی برای یک ست باشند، به شرطی که یک تاپ هماهنگ اضافه کنید. به عنوان مثال، یک تی شرت با کتیبه های سبک.

شورت

یک تامین کننده معتبر عمده فروشی پوشاک بچه گانه است. ما از سال 94 مشغول به کار هستیم. ما محصولات با کیفیت از برندهای پیشرو ارائه می دهیم.

در این قسمت توجه شما به انواع مدل های شورت بچه گانه به صورت عمده ارائه شده است. در طول گرمای تابستان و تعطیلات، چنین لباس هایی در خانه، در پیاده روی، در تعطیلات، در پیاده روی ضروری هستند.

در دوران مدرسه، شلوارک لباسی ضروری برای بازدید از مهدکودک است. همچنین اغلب به عنوان عنصری از فرم در دروس تربیت بدنی در مؤسسات آموزش عمومی و در بخش های بهداشت و ورزش استفاده می شود.

در لباس بافتنی باکیفیت، کودک احساس راحتی می کند. همه اینها تقاضای ثابت و بالای مصرف کننده برای شورت را تضمین می کند.

این محدوده شامل مجموعه های فعلی از تولید کنندگان قابل اعتماد است. اینها مدل هایی از برندهای مختلف از ترکیه، روسیه و بسیاری از کشورهای دیگر جهان هستند.

علاوه بر شورت، شورت دوچرخه سواری و ساق برای کودک 2 سال به بالا وجود دارد. در بسته بندی – اندازه یا طیف رنگی. تمامی محصولات دارای گواهینامه می باشند.

داده های لازم را می توان در ثبت گواهینامه ها یافت. اطلاعات کامل در مورد محصول در کاتالوگ ارائه شده است. این عکس، توضیحات، رنگ، مواد، تعداد قطعات در بسته.

اطلاعات در مورد در دسترس بودن موقعیت ها در انبار به طور مداوم به روز می شود. تمام مدل های ارائه شده در کاتالوگ آنلاین را می توانید در نمایشگاه ما مشاهده کنید.