ساعت برنارد اچ مایر که قادر به تشخیص چهره صاحب خود می باشد

از آنجایی که پایداری بخشی جدایی ناپذیر از Bernhard H. Mayer است، این برند از طلای بازیافتی به دست آمده از تامین کنندگانی که اعضای شورای جواهرات مسئول (RJC) هستند، استفاده می کند.

 سازمان بین‌المللی استاندارد و گواهینامه غیرانتفاعی تضمین می‌کند که همه مواد سازگار با محیط‌زیست هستند و از نظر اخلاقی به دست می‌آیند.

بنابراین مشتریان را قادر می‌سازد تا همان کیفیت طلای جدید را به دست آورند، اما با مزیت اضافی محافظت از مادر طبیعت در برابر اثرات مضر استخراج معادن.  

در زیر نگاهی می اندازیم به ساعت برنارد اچ مایر و جواهرات زنانه که از قطعات کلیدی مجموعه برنهارد اچ مایر هستند. از الماس گرفته تا مروارید، هر خلاقیت ویترینی از تخصص و توجه به جزئیات است که این برند به خاطر آن مشهور است. 

Lurve Diamond Watch که اضافه‌شده نسبتاً جدیدی به ساعت‌های ساعتی مایر است، نیمی از شاهکارهای دوقلو است دیگری همان ساعت مینیمالیستی Lurve است که تحت مجموعه لورو این برند که در دسامبر 2021 رونمایی شد، معرفی شد.   

همانطور که از نام آن مشخص است، 12 الماس تمام تراش (در مجموع 0.11 قیراط) صفحه 30 میلی متری Silver Sunray ساعت را زینت می دهند.

به عنوان شاخص عمل می کنند و در عین حال زیبایی بیشتری به ظاهر ظریف آن می بخشند. نمادی از طالع بینی سوئیسی و صنایع دستی ظریف، ساخته شده با میخ الماس با کوارتز سوئیسی RONDA 762E زیبایی بی انتها را به نمایش می گذارد.

حالی که ذاتاً دارای لبه معاصر است به لطف فولاد ضد زنگ 316 لیتری برس خورده / صیقلی خود، با روکش رزگلد PVD و بدنه روکش شده PVD. دومی با یک سگک گیره تاشو از همان مواد.   

با یک دستبند با بافت جالب و قاب گرد، انحناهای صاف ساعت حسی و قدرت را القا می کند. صفحه بی نظم و در عین حال مسحورکننده آن نمونه بارز مینیمالیسم ظریف است.

 این ساعت که ترکیبی عالی از کلاسیک و معاصر است، ساعتی است که برای زنان مدرن ساخته شده است که ظرافت آن هرگز به خطر نمی افتد.