در اولین خودروها از سبد حصیری بزرگ به عنوان صندلی استفاده می شد

گیاه حصیری یکی از قدیمی ترین مواد طبیعی است که برای ساخت مبلمان عمده فروشی حصیری و اثاثیه منزل حصیری مورد استفاده قرار می گیرد.

که سبد حصیری بزرگ یکی از انواع لوازمی می باشد که از این گیه تولید می شود

به لطف ویژگی‌های خارق‌العاده‌اش، حصیری حصیری به سرعت به عنوان یکی از محبوب‌ترین گرایش‌ها در دنیای دکوراسیون داخلی و خارجی ظاهر شد.

اگر علاقه مند به خرید اجناس حصیری هستید، این سایت به شما کمک می کند تا درک عمیقی از آنها کسب کنید.

Rattan Material چیست؟
چگونه خیزران را شناسایی کنیم؟
ماده خیزران به عنوان یکی از تقریباً 600 گونه درخت خاردار جهان قدیم از خانواده نخل ها شناخته می شود.

راتان با ساقه‌های خاردار، سخت و جامدش که قطر آن از 1 تا 2 اینچ متغیر است و انگورهایش که طول آن به 200 تا 500 فوت می‌رسد قابل شناسایی است.

عمده فروشی کالاهای خانگی از مواد حصیری حصیری
عصاهای طبیعی از مواد خیزران اغلب از جنگل برداشت می شوند

حصیر معمولاً در جنگل‌های استوایی و نیمه گرمسیری در آسیا و آفریقا، به ویژه در آسیای جنوب شرقی با اندونزی به عنوان بزرگترین کشورهای تولید کننده حصیر می‌روید.

در ویتنام، بیش از 30 گونه وجود دارد که به طور گسترده در جنگل های طبیعی از شمال تا جنوب، عمدتا در شمال، مرکز، ارتفاعات مرکزی و استان های جنوبی پراکنده شده اند.

سایت های تولید مواد حصیری با کیفیت و محصولات حصیری حصیری عمدتاً در استان های دونگ نای، بین دین، کوانگ نام، ها نام، هانوی ویتنام متمرکز شده اند.

معمولاً حصیر در فصل خشک به بهترین وجه برداشت می شود تا خشک شدن آن آسان تر شود، از نفوذ کپک و باکتری جلوگیری شود و حمل و نقل راحت تر شود.

مواد راتان دارای مزایای زیست محیطی بسیاری است، از جمله این واقعیت که یک ماده طبیعی، زیست تخریب پذیر و سبک وزن است، که ردپای کربن حمل و نقل آن از جنوب شرقی آسیا به سایر نقاط جهان را کاهش می دهد.