دختری با دفتر شطرنجی بزرگ در کنکور رتبه اول را آورد

در هر یک از این قسمت ها، کتاب های طراحی می توانند فرمت ها و انواع کاغذهای زیادی در داخل خود داشته باشند.

شما خودتان می توانید برای خود یک دفتر شطرنجی بزرگ تهیه کنید، به عنوان مثال، برای برداشت کفش و یادداشت هایی در مورد این موضوع در آن بنویسید، و مدل های مورد علاقه نایک خود را در طول مسیر بکشید.

 می‌توانید آن را از روزنامه‌ها و مجلات قدیمی جمع‌آوری کنید، عکس‌های کفش‌ها را داخل آن بچسبانید و زیرنویس‌های کوتاهی برای آن‌ها بسازید.

همانطور که قبلاً فهمیدید، دفترچه طرح ابزاری برای کارهای خاصی است که خود شما برای آن در نظر گرفته اید.

دفتر شطرنجی بزرگ

هنرمندان برای طراحی از کتاب های طراحی استفاده می کنند. وقتی کار در یک مکان جمع آوری شود راحت است. شما می توانید یک دفترچه طراحی جداگانه برای گل ها داشته باشید.

 کتاب طراحی مجزا برای اسکیس های معماری. کتاب طراحی جداگانه برای دریا. و این نقاشی ها را نمی توان طرح نامید نقاشی های تمام عیار، شاهکارها، هیچ چیز دیگری!

مهندسان و مخترعان از کتاب طراحی بیشتر شبیه یک کارت حافظه استفاده می کنند. ما ایده ها و وظایف خود را در یک دفتر یادداشت می کنیم تا چیزی فراموش نشود و سرمان را از افکار بی پایان رها کنیم.

من از دفترچه یادداشت کلاسیک و بزرگ استفاده می کنم، همه چیز را در ذهنم آنجا می نویسم، طرح هایی می سازم. من یک آدم سیستمی نیستم و مورب یا عقب می نویسم.

اما این به من کمک می کند ذهنم را آزاد کنم، جوهر را در هرج و مرجی که در اطراف اتفاق می افتد ببینم و آگاهانه به سمت هدف قدم بردارم.

بنابراین، در این مقاله، ما روشن می کنیم که دفترچه طراحی چیست و چه تفاوتی با دفترچه یادداشت دارد.

در نظرات به اشتراک بگذارید که چه معنایی را در کلمه “کتاب اسکچ” قرار می دهید؟ آیا خودتان از آن استفاده می کنید یا فقط مدل مناسب را انتخاب می کنید؟ می نویسی یا نقاشی می کشی؟