خرید و فروش پالت چوبی و درب چوبی قدیمی ممنوع اعلام شد

به عنوان مثال، پالت چوبی دست دوم هایی با اندازه‌های خاص باید برای تیغه‌های آسیاب بادی، تجهیزات سنگین، بشکه‌ها و بسیاری از محصولات دیگر که بخشی از اقتصاد لجستیک جهانی هستند، طراحی و ساخته شوند.

اگر کمی به آن فکر کنید، تقریباً 94 درصد از محصولات در اقتصاد ایالات متحده زمانی که از مکانی به مکان دیگر منتقل می شوند، روی یک پالت به نوعی سفر می کنند! بیش از 3000 تولید کننده مجدد پالت در ایالات متحده وجود دارد که پالت را بازیافت کرده و مجدداً مورد استفاده قرار می دهند. حدود 10-15 درصد از اعضا ماهیت جهانی دارند.

از مواد اولیه مورد استفاده و قیمت چوب کیلویی در ساخت پالت ها، بزرگترین پالت چوبی جامد ساده (93%) و پس از آن پلاستیک، فلز و مقوا راه راه است. نوع چوب مورد استفاده در پالت ها بر اساس هر منطقه ای متفاوت است، و دو نوع اصلی کاج زرد جنوبی و بلوط  هستند.

پالت

بلوط به دلیل استحکام و در دسترس بودن گسترده در ساخت درب چوبی قدیمی استفاده می شود. اغلب مازاد بلوط از بازارهایی مانند ساخت و ساز مسکن یا مبلمان وجود دارد که سپس در تولید پالت استفاده می شود.

از آنجایی که بلوط یک چوب سخت با چگالی بالا در نظر گرفته می شود، برای پالت هایی که باید بارهای سنگین تری از کالاهای شکننده را حمل کنند، ایده آل است.

کاج معمولاً در پالت‌ها استفاده می‌شود، زیرا چوب‌های نرم نسبت به چوب‌های سخت از نظر وزن سازگارتر هستند و نسبت استحکام به وزن بالایی را به محصول می‌دهند.

قیمت درب چوبی ارزان باتوجه به متریال استفاده شده در آن میتفاوت می باشد.

چوب های نرم نیز راحت تر خشک می شوند که به جلوگیری از آلودگی قارچ ها، کپک ها یا سایر آفات کمک می کند. به همین دلیل، پالت های تولید شده با مخلوطی حاوی کاج زرد جنوبی برای صنایعی مانند داروسازی یا مواد غذایی و نوشیدنی که تمیزی پالت در آن ها اهمیت دارد، ایده آل هستند.

  • منابع:
    1. The Lowly Wooden Pallet is a Critical Conveyance in the Supply Chain
  • تبلیغات: 
    1. برنامه موقت ایالات متحده برای روپوش
    2. محافظ روبالشی هتل پیشرفته
    3. آجیل فروشی که یک شبه راه صد ساله را پیمود.
    4. فروش مکمل بنزین کاربراتور