با لامپ شلنگی smd راه حل تامین انرژی در مریخ پیدا شد

باارزش ترین اختراع پس از آتش سوزی ساخت بشر چیست؟ لامپ برق،البته! این پیشرفت چشمگیر بر انقلاب صنعتی تأثیر گذاشت و باعث شد ساعات کاری طولانی‌تر، شرایط سفر در عصر امن‌تر و نظم اجتماعی پس از تاریکی هوا وجود داشته باشد.   

اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد لامپ شلنگی smd هستید، این راهنمای دقیق برای شما مناسب است. 

از تاریخچه داستانی آنها گرفته تا بهترین انواع لامپ ها برای استفاده در موقعیت های مختلف، ما به تمام سوالات مرتبط با لامپ و موارد دیگر پاسخ خواهیم داد. حتی ممکن است نکات مفیدی را یاد بگیرید که دوست داشتید قبل از امروز می دانستید. 

اگرچه در تاریخ به ما آموزش داده شده است که توماس ادیسون لامپ را در سال 1879 اختراع کرد، حقیقت این است که این اختراع یک فرآیند پیچیده بود که مخترعان زیادی در سراسر جهان برای حدود 150 سال درگیر آن بودند. اولین منابع نور مصنوعی به سال 1700 برمی گردد.   

لامپ شلنگی

چراغ برق اولیه سپس در سال 1802 توسط سر همفری دیوی انگلیسی ساخته شد. اگرچه نور دیوی هنوز برای استفاده تجاری کاربردی نبود، اما چیزی را آغاز کرد که زندگی را تغییر داد. در اینجا ما به چند مورد دیگر از نام ها و رویدادهای برجسته ای که منجر به شهرت ادیسون شد، خواهیم پرداخت.  

با انبوهی از انطباق‌ها و مخترعان دیگر تا سال 1841، زمانی که فردریک دو مولینز اولین حق ثبت اختراع یک لامپ رشته‌ای با لامپ شیشه‌ای را در انگلستان دریافت کرد.  

متاسفانه لامپ کاملا درست نبود. طراحی ضعیف لامپ فقط شامل یک خلاء جزئی بود که باعث می شد خیلی سریع گرم شود.

 هوای داخل باعث ایجاد علائم سوختگی سیاه روی لامپ شیشه ای و فرسودگی سریع شد.  بیست و چهار سال بعد، در سال 1865، هرمان اسپرنگل، شیمیدان آلمانی، به کشفی دست یافت. 

او هوا را از داخل لامپ های برق خارج کرد و فیلامنت را حفظ کرد و مشکل سیاه شدن را برطرف کرد. سیستم پمپ خلاء جیوه ای او چنان موفقیت آمیز بود که نام او را تا به امروز یدک می کشد. به پمپ اسپرنگل معروف است.