با فرش 9 متری بزرگمهر برنده جایزه نوبل شوید

فقط تصور کنید که اتاق شما بدون فرش چقدر ناراحت کننده و بی چهره به نظر می رسد! حتی اگر به خاطر اسباب کشی و بازسازی وام گرفته اید.

وظیفه فرش این است که نه تنها راحتی و ظاهری دلپذیر به ما بدهد. آنها به ایمنی همه اعضای خانواده، به ویژه بچه ها اهمیت می دهند. آنها همچنین پاک کننده های هوای عالی هستند.  در نهایت، بدون فرش، خانه ما شبیه یک خانه واقعی نخواهد بود.

فرش 9 متری بزرگمهر در فضای داخلی اتاق خواب, عکسبا این حال، همیشه یک سوال مطرح می شود چگونه از بین تنوع گسترده فرش های رنگارنگ، تنها موردی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد؟

معمولاً وقتی وارد یک فروشگاه می‌شوید، سرتان از تنوع گسترده فرش‌ها در همه قیمت‌ها و اندازه‌ها شروع به چرخیدن می‌کند.

فرش 9 متری بزرگمهر

اگر چشمان شما هنوز کاملا باز است، چه کاری باید انجام دهید، در چه چیزی باید توقف کنید و چه نوع فرشی بخرید ؟ انتخاب فقط با شماست لازم است مکانی که فرش قرار است در نظر گرفته شود، امکانات مالی و بارهایی که فرش متحمل می شود در نظر گرفته شود.

فرش اول از همه باید زیبا باشد. علاوه بر این، فرش نباید از هر تماسی کثیف شود، برای مدت طولانی خدمت کند، نه تنها برای چشم، بلکه برای دست ها نیز خوشایند باشد و هنگام نظافت خانه ما مشکلات ملموسی ایجاد نکند. یکی دیگر از شرایط مهم عدم وجود اجزای مضر برای سلامت انسان است.

هنگام خرید فرش در وهله اول باید توجه قابل توجهی به پرز داشته باشید. در برخی از فرش ها، پرزها به یکدیگر محکم می شوند، در حالی که در برخی دیگر، برعکس، آزادانه قرار دارند. بهترین فرش ها کدامند؟

یک فرش بزرگتر با پرزهای “منضبط” بیشتر انتخاب کنید. این مهم است اگر شما می خواهید که زباله و گرد و غبار کمتری وارد شود. همچنین آسیبی نمی بیند و به مرور زمان متوقف نمی شود. 

طرح رنگ یکی دیگر از عوامل نه چندان مهم است، زیرا به طور قابل توجهی خلق و خو را افزایش می دهد. 

  • رنگ آمیزی روشن و رنگارنگ با نقاشی های کارتون برای اتاق کودکان عالی خواهد بود.
  • رنگ های گرم و خاموش بیشتر برای مکان های مشترک مناسب هستند. 
  • سایه های تیره برای اتاق خواب عالی هستند، آنها شما را برای رویای آینده آماده می کنند و تنش انباشته شده در طول روز را از بین می برند.