با خوردن پیاز داغ آماده نیاز به عمل جراحی ندارید

آیا نمی‌دانید که چرا برخی از دستور العمل‌ها به نوع خاصی از پیاز داغ آماده نیاز دارند و آیا می‌توان پیاز دیگری را جایگزین آن کرد؟ ما قطعا داریم.

همه این پیازها از نظر طعم، بافت و رنگ کمی متفاوت هستند، اما معمولاً می توان آنها را جایگزین یکدیگر کرد. از نظر پخت و پز، همه آنها در تابه رفتار مشابهی خواهند داشت.

هنگام خرید پیاز، سراغ پیازهایی بروید که در دستتان سنگین و سفت هستند. قبل از پوست کندن از پیازهای نرم یا آنهایی که بوی پیاز تند دارند خودداری کنید. اینها نشانه های قدیمی بودن پیاز است.

به جز پیازهای شیرین، همه این پیازها را می توان برای چند هفته در انباری یا کمد خنک و تاریک نگهداری کرد.پیاز زرد – ما آن را پیاز همه منظوره می دانیم و شخصاً این پیازی است که بیشتر استفاده می کنیم.

پیاز زرد دارای تعادل خوبی از قابض بودن و طعم شیرین است و هر چه طولانی تر بپزد شیرین تر می شود. آنها معمولاً به اندازه مشت با پوست بیرونی نسبتاً سفت و لایه های گوشتی هستند.

پیازهای اسپانیایی نوع خاصی از پیاز زرد هستند و ما آنها را کمی شیرین تر و از نظر طعم لطیف تر می دانیم.پیاز سفید این پیازها طعم تندتر و تندتری نسبت به پیاز زرد دارند.

آنها همچنین تمایل دارند حساس تر باشند و پوست نازک تر و کاغذی تری دارند. آنها را می توان درست مانند پیاز زرد پخت، اما ما آنها را نیز دوست داریم چرخ کرده و به سالساهای خام و چاتنی اضافه کنیم.

پیاز قرمز با پوست بیرونی بنفش تیره و گوشت قرمز مایل به قرمز، اینها واقعاً افراد عجیب و غریب در خانواده پیاز هستند. آنها از نظر طعم تقریباً شبیه پیاز زرد هستند، اگرچه لایه های آنها کمی لطیف تر و گوشتی هستند.

پیاز قرمز اغلب در سالادها، سالساها و سایر مواد خام به دلیل رنگ و طعم نسبتا ملایم استفاده می شود. رنگ قرمز دوست داشتنی در حین پخت شسته می شود. اگر طعم آنها را برای خوردن خام قابض می بینید، سعی کنید قبل از سرو آنها را در آب خیس کنید.