با جوراب مردانه جینی از خط فقر فاصله بگیرید

امروزه جوراب های سلامتی روشی را برای انتخاب جوراب های باکیفیت که خراب نمی شوند به شما ارائه می دهد.

هر پارچه خواص متفاوتی دارد. جوراب های ساخته شده از الیاف مصنوعی. از جوراب های ساخته شده از الیاف طبیعی قوی تر، بادوام تر است و جمع نمی شود.

 اما مانند الیاف طبیعی روی پوست راحت نخواهد بود الیاف مصنوعی برای پوست سخت اما سفت هستند.

به دنبال جوراب مردانه جینی که ترکیبی از قدرت و راحتی باشد بهترین انتخاب است.

جوراب

جوراب بافتنی تنگ این به جوراب کمک می کند تا شکل خود را به خوبی حفظ کند. اما اگر خیلی سفت باشد کمتر انعطاف پذیر است باعث می شود احساس ناراحتی کنید.

جریان خون نامناسب بنابراین برای افراد مبتلا به سرماخوردگی مانند بیماران دیابتی مناسب نیست. زیرا خون رسانی به پاها کافی نیست.

انتخاب جوراب با کشش کم ولی نه خیلی زیاد یا شل بافی بالای مچ پا این کمک می کند تا جوراب ها از هم جدا نشوند. بعد از پوشیدن آن احساس ناراحتی نمی کند.

مطمئناً جوراب های ارزان قیمت زودتر فرسوده می شوند. حتی جوراب های با کیفیت را می توان در صورت عدم مراقبت مناسب کوتاه کرد.

نحوه مراقبت از جوراب هایی که طول عمر آنها را افزایش می دهد.

  • جوراب ها را نباید در ماشین لباسشویی شست و یا خشک کرد. اما اگر شستن دست زمان را تلف کند جوراب ها باید قبل از شستن ماشین در کیسه لباسشویی قرار داده شوند.
  • از شوینده هایی استفاده کنید که ملایم تر از مواد شوینده هستند.
  • جوراب های خود را خشک نکنید و انتخاب کنید که جوراب های خود را در داخل خانه که هوا آزادانه در گردش است خشک کنید زیرا گرما به پارچه آسیب می رساند. باعث می شود جوراب ها سریعتر خراب شوند

بیایید سعی کنیم آن را اعمال کنیم. جوراب باکیفیت دریافت خواهید کرد. و پول خود را برای خرید جوراب های جدید هدر ندهید.