با اسکاچ دستی پرده هایی نو درست کنید

اسکاچ های سیلیکونی جایگزین بسیار خوبی برای اسفنج های سنتی هستند، زیرا در آنها باکتری وجود ندارد.

 سیلیکون ماندگاری طولانی دارد و به احتمال زیاد مجبور نیستید اسکاچ های سیلیکونی را به اندازه اسفنج های معمولی جایگزین کنید.

در حالی که اسکاچ دستی سیلیکونی یک جایگزین مواد عالی هستند، نگه داشتن صابون برای آنها دشوار است، بنابراین برای تمیز کردن ظروف صافی که نمی توانند آب صابون را در خود نگه دارند، به خوبی کار نمی کنند.

 کتانی یک الیاف طبیعی است که زیست تخریب پذیر است. دوام بیشتری نسبت به پنبه دارد، بنابراین ماندگاری زیادی دارد.

با این حال، مانند اسکاچ های بدون اسکاچ، لباس‌های کتانی ممکن است به اندازه‌ای سفت نباشند که روی ظروف گیر کرده و برای تمیز کردن انواع ظروف مؤثر باشند.

اسکاچ

توصیه می کنیم از ترکیبی از محصولات ذکر شده در بالا استفاده کنید. می توانید از یک برس ظرفشویی و یک پارچه بدون اسکاچ یا پارچه کتان یا یک اسکاچ سیلیکونی و یک پارچه غیر اسکاچ یا کتان استفاده کنید.

استفاده از یک سطح سخت تر مانند برس یا اسکاچ سیلیکونی به اضافه یک سطح نرم تر مانند پارچه غیر اسفنجی یا پارچه کتان به شما کمک می کند تا تمام ظروف خود را تمیز نگه دارید و در عین حال باکتری ها را دور نگه دارید.

این جایگزین های اسکاچ ظرفشویی همگی جایگزین های تمیزتری برای اسفنج های ظرفشویی هستند. آنها برای خانه شما تمیزتر و برای محیط زیست تمیزتر هستند. آنها را امتحان کنید!

برای تمیز کردن اسکاچ فقط به آب نیاز است، نیازی به مواد شوینده نیست، ضدعفونی فوق العاده، صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در کار، راحت، شستشوی ملایم می تواند لکه ها را از بین ببرد.

اسکاچ تمیز کننده با تراکم بالا کاملاً با روش تمیز کردن سنتی متفاوت است. این محصول از مکانیزم ضد آلودگی فیزیکی استفاده می کند و به ساختار باز کننده نانو مویرگ در اسفنج متکی است .

به طور خودکار کثیفی کهنه شده روی سطح مواد را در طول فرآیند پاک کردن جذب کند، مانند تعداد بی شماری جاروبرقی میکرو کار می کند، فقط به آب تمیز نیاز دارد.

کثیفی را می توان به راحتی بدون مواد شوینده پاک کرد. اسکاچ پاک کننده دارای 99.9% اثر ضد باکتری طبیعی است، حاوی مواد پاک کننده شیمیایی نیست، غیر سمی و بی ضرر است، فوق العاده موثر است و به دست شما آسیب نمی رساند. این یک محصول ویژه اقتصادی و سازگار با محیط زیست است.