با استفاده از اسپری بوگیر کفش از جان محافظت کنید

مبارزه با بوی پا و کفش آسان نیست، اما استفاده از این اسپری بوگیر کفش ساده و ارزان است. نه تنها با بوهای موجود مبارزه می کند، بلکه عرق را جذب کرده و پاها را در طول روز خشک و شاداب نگه می دارد.

بر خلاف برخی از پودرهای دیگر که خشن و خشن هستند، پودر پای Odor Eaters به آرامی ادامه می یابد و پاها را خشک و راحت نگه می دارد.

طراحی آسان بطری نگه داشتن و تکان دادن پودر در کفش بدون ریختن آن را آسان می کند. با فرمول بدون تالک، راه حلی مطمئن و موثر برای عاری از بوی بد کفش شما است.

برای گزینه ای که می تواند هم روی پا و هم برای کفش استفاده شود، دکتر Scholl’s شما را تحت پوشش قرار می دهد، به خصوص اگر در حالت خفیف هستید.

با فناوری ثبت اختراع ، این پودر دئودورانت نوید این را می دهد که بو را فوراً از بین ببرد و پاها را در تمام طول روز خوشبو کند. برای استفاده، کافی است روی پاهای خود (پس از شستن و خشک شدن کامل) و یا روی کفش یا جوراب خود بپاشید و می‌توانید ادامه دهید.

اسپری

در حالی که برخی می گویند ممکن است کثیف باشد، اما اگر به نگهداری کمی اهمیت ندهید، به خوبی مورد تحسین قرار می گیرد زیرا در جذب رطوبت اضافی و خنک نگه داشتن پاها، راحت و بوی خوب بسیار خوب عمل می کند.

به طور کلی، ما فکر می کنیم که به طور قابل توجهی موثر است، و قیمت پایین است، و آن را برای افرادی که به دنبال تسکین کفش های بدبو هستند مورد علاقه است.

اگر مسیر طبیعی را ترجیح می دهید، این اسپری پا علی رغم ملایم بودن، در از بین بردن بوی کفش قدرتمند است.

این عطر از روغن‌های ضروری، از جمله روغن‌های نعناع فلفلی، اکالیپتوس، درخت چای و آویشن ساخته شده است، بنابراین رایحه دلپذیر و طبیعی با رایحه نعناع است. همچنین فرمول هایی با رایحه های لیمو و سدر وجود دارد که برای همه نوع ترجیحات جذاب است.