از پالت پلاستیکی نو برای کف دستشویی استفاده کنید

پالت های پلاستیکی دارای مزایای متعددی هستند که در ادامه به توضیح شش دلیل آن می پردازیم.

1. حمل و نقل پالت های پلاستیکی راحت تر است

پلاستیک نسبت به چوب بادوام است و در سفرهای مکرر کمتر خراب می شود. پالت های پلاستیکی همچنین برای حمل محموله های سنگین در حین حمل و نقل و جابجایی از طریق لیفتراک در یک انبار ایده آل هستند. علاوه بر این، پالت پلاستیکی نو در مقایسه با پالت‌های چوبی قادر به مقاومت در برابر عوامل جوی سخت‌تر در هنگام حمل و نقل هستند.

 

2. پالت های پلاستیکی مقرون به صرفه هستند

از آنجایی که پالت‌های پلاستیکی سبک‌تر از واحدهای چوبی هستند، نرخ حمل‌ونقل معمولاً پایین‌تر است، چه از طریق جاده، دریا یا هوا حمل کنید. اگرچه پالت های پلاستیکی اغلب هزینه اولیه بالاتری دارند، هزینه هر سفر برای پالت های پلاستیکی به دلیل دوام آنها اغلب به طور قابل توجهی کمتر است. در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های جدید در فناوری، هزینه‌های پالت‌های پلاستیکی را در مقایسه با پالت‌های چوبی حتی بیشتر کاهش داده است.

3. پالت های پلاستیکی بهداشتی هستند

از آنجایی که پالت های پلاستیکی رطوبت را جذب نمی کنند، مشکلات رایج پالت های چوبی مانند پوسیدگی، آلودگی، بخور و جذب بو دیگر نگران کننده نیستند. بنابراین، سطح صاف پالت های پلاستیکی را می توان به راحتی و به طور کامل بین استفاده تمیز کرد. پالت های پلاستیکی برای صنایعی با الزامات نظارتی و بهداشتی مانند داروسازی و مواد غذایی و آشامیدنی مناسب هستند.

4. پالت های پلاستیکی برای همه ایمن تر هستند

پالت های پلاستیکی برخلاف پالت های چوبی در نقاط خاصی نقاط ضعیفی ندارند. این به دلیل نحوه ساخت پالت های پلاستیکی است: در یک قطعه جامد. این منجر به کاهش خطرات خرابی واحدها تحت بار سنگین می شود. انتخاب پالت های پلاستیکی به جای پالت های چوبی باعث از بین رفتن میخ ها، ترکش ها و تخته های شکسته می شود. این بدان معناست که کالاهای با ارزش شما کمتر آسیب می بینند و کارمندان شما محیط کاری امن تری دارند.

5. پالت های پلاستیکی فضای کمتری را اشغال می کنند

مزیت بزرگی که پالت های پلاستیکی نسبت به پالت های چوبی دارند، آشیانه بودن آنهاست. پالت‌های تودرتو اغلب دارای یک ته 9 پایه هستند که در پالت‌های دیگر لانه می‌کند و باعث صرفه‌جویی در فضای گرانبها در انبار می‌شود.

6. پالت های پلاستیکی انعطاف پذیرتر و همه کاره تر هستند

پالت های پلاستیکی در طیف وسیعی از طرح های مختلف ساخته می شوند و می توانند برای طیف وسیعی از محیط ها و اهداف مورد استفاده قرار گیرند. چه بیشتر عملیات شما در انبار انجام شود و چه در صادرات، پالت های پلاستیکی به دلیل انعطاف پذیری و استحکام بیشتر، می توانند مطابق با نیازهای خاص صنایع خاص ساخته شوند.