از تلویزیون سامسونگ 42 اینچ ال ای دی کره محلی درست کنید

یک تلویزیون سامسونگ نسبتاً مقرون به صرفه که تقریباً دو سال بهترین انتخاب ما در زمینه بازی باقی ماند. اکنون که قیمت C2 تا این حد کاهش یافته است، توصیه آسانی است.

 رنگ مشکی به طرز شگفت انگیزی تیره و نسبت کنتراست تقریبا بی نهایت دارد که آن را به تلویزیونی شگفت انگیز برای بازی در تاریکی تبدیل می کند.

 اما یکی از تغییرات بزرگ C2 نسبت به C1، پنل جدید Evo بود. این اجازه می دهد تا حداکثر روشنایی بسیار بالاتری داشته باشد، که باعث می شود برای اتاق هایی با نور محیطی بسیار بهتر از مدل قبلی خود مجهز شود. 

رنگ‌های غنی نیز دارد، اگرچه به اندازه تلویزیون سامسونگ 42 اینچ ال ای دی  و سونی زنده نیست.این روشنایی بالا همچنین HDR چشم نوازتری را در پشتیبانی از محتوا، از جمله بازی‌های HDR، فعال می‌کند. 

تلویزیون‌های OLED کمترین تأخیر ورودی را نسبت به هر تلویزیونی ارائه می‌کنند، و این مورد نیز از این قاعده مستثنی نیست. 

این تلویزیون با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، زمان پاسخ‌دهی سریع و پشتیبانی از AMD FreeSync و Nvidia G-Sync، چیزهای بسیار کمی را برای گیمرهای کنسول یا رایانه شخصی ارائه نمی‌کند. 

بهتر از این، آخرین نسخه LG WebOS از GeForce Now نیز پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد بازی‌ها را مستقیماً به تلویزیون خود پخش کنید نه از طریق کنسول یا رایانه شخصی.

در حالی که تلویزیون‌های OLED ممکن است سیاه‌ترین رنگ‌ها و بهترین رنگ‌ها را داشته باشند، تلویزیون‌های LED مینی در روشنایی پیشرو هستند. 

Samsung QN90B از یک پنل Neo QLED استفاده می کند که LED های Mini LED را برای دستیابی به بیش از 2000 نیت روشنایی در 10٪ صفحه نمایش در یک زمان در هر دو حالت SDR و HDR اضافه می کند.

 این بدان معناست که می توانید هنگام بازی در اتاقی با نور محیط با وضوح کامل بازی کنید. مینی ال‌ای‌دی‌ها دارای مناطق تیره‌کننده محلی هستند که به جلوگیری از شکوفه‌دهی زمانی که عناصر روشن و تاریک همزمان روی صفحه هستند، کمک می‌کند.

این تلویزیون با نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز، زمان پاسخگویی سریع و تاخیر ورودی کم، برای بازی های رقابتی آماده است.

 زوایای دید گسترده و بازتاب خوب آن به این معنی است که هیچ پخش کننده ای که در اطراف تلویزیون جمع شده است در مضیقه نیست. 

مانند سایر تلویزیون‌های مینی ال‌ای‌دی، خطر سوختن آن وجود ندارد و برای بازی‌هایی با پوشش‌های گرافیکی استاتیک عالی است. فناوری نقاط کوانتومی سامسونگ باعث می‌شود محتوای HDR نیز پاپ شود و رنگ‌های دلپذیر و تند تولید کند.